06 detsember 2010

Kaelasoe

Ühel lumisel hommikul avastasin ootamatult, et mul pole salli. No tegelikult ju on ka aga ükski ei meeldi eriti. Krentu blogist oli silma hakanud üks väga armas kaelasoe, no ja see juba meeldis ka. Kahjuks ei suutnud ma netiavarustest selle mustrit leida ja nii tuli ise aretama hakata. Nüüd võib ju öelda, et mis see sall ikka teha pole aga sellel hetkel polnud ma kuulnudki väljendist "lühendatud ridadega kudumine". Aga hakkama sain ja järgmine tuleb juba kindlalt parem :) Kaelasooja nime väärib see aga igati.





Lõngaks oli vist Novita Nalle (lõngavöö oli juba ammusest ajast kadunud).

1 kommentaar:

  1. Väga armas ja naiselik kaelasoe! (sallised käsitööd jäävad mulle momendil kohe hirmsasti silma, sest mu enda kael veel külmetab:)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...