06 oktoober 2010

Karli jutud.

Poja uued ja veidi kummalised sõnad, sekka ka naljakaid ütlemisi. 

uhkii- volkswagen

mahkii- mazda

manna-mersu

miia-piim

ammanja-tolmuimeja


1a.10k

 ***
"Pajun juua!" "Kas soovid piima või vett?" "Eiii, sooooola"

 ***
Karl läheb lõunaunele. 5 min. hiljem tuleb ta rõõmsalt magamistoast välja ja ütleb: "Kõik, hästi tudisin."

 ***
Karl tuleb isaga poest, uus mudelauto käes. Järgmisel päeval räägib " Issiga poodi, auto seal. Karl tegi ääääääää!" Ise näitab võidukalt uut autot.

  ***
Tulen õhtul töölt, Karl on isaga juba varem jõudnud. Peale tervitamise-kallit räägib Karl "Tädi rippus." Ise näitab käega lakke. Keegi ei tea, mis sellise jutu põhjuseks võis olla. 

***

"Karl, sa ajad emme hulluks!" Noogutus... "Kas meelega teed nii?" "JAAA" suure ning särava naeratuse saatel :D

2a.1k

"Karl, korista oma mänguasjad kokku!" "Kal ei saa kolista, Kal väike!"

2a. 3k
Mööblimaja parkla. Paksus lumepudrus meie ees, ukerdab auto. Karl vaatab seda jama ning teatab siis valju häälega "Mis sa palgid? Sõida!"
2011 a.
Karl "Ma ei ütle emmele, mida ma teen. Ma ei räägi ja ma ei näita ka. Ma ei ütle sulle, et ma teen pahandust. VOH!"  29. oktoober
Karl vaatab isaga raamatut. Isa näitab pilti ja küsib: "Kes see on?" Karl vaatab veidi ja vastab: "Mõtle ise." :D  15. oktoober

"Karl, hakka magama minema!" "Kohe, ma vahetan autodel rehvid ära." "Kas nüüd on valmis?" "No emme! Täis peab ju ka pumpama!" Muidugi, mida mina tean rehvivahetusest, eks ole. :D  11. oktoober

Ma olen vist ootamatult vanaemaks saanud :D Karl nimelt räägib, et tal on laps, poeg. Naist ei ole ja ei taha ka aga vot laps on. Sellised lood siis. 20. september

Karl: "Tüdrukud on kurja näoga, nad ei ole minu sõbrad."  11. september

Karl mängib kodus, tsikkel ees ja auto järel, ise räägib: "Nüüd vasakule! Vasakule, ma ju ütlesin vasakule, mitte paremale! Hea küll, sõida edasi. No mis sa pidurdad, anna gaasi! Sõida oma rea peal! Nii, tubli!"  8. september

Karl: "See mõmmi on nii armas! Pisarad tulevad kohe silma." :D  • 25. august

Karl sõidab isaga kodu poole, ise tõsiselt mures: "Miks politsei juba ei tule ja trahvi ei tee?"   12. august

Karl (2,10a) "Issi, palun tahan seda traktorit, see maksab ainult euro!" :D  11. august

Karl mängib toas jalkat, ise räägib: "Ma löön nii kõvasti, ma olen liiga tugev mees!"  16. juuli

Karl: "Anna mulle jäätist, ma olen ju ka imimene!" :D   3. juuli

Karl nuusutab enda ees seisvat maasikataldrikut ja teatab tähtsalt :" Jah, eesti maasikad!" :D

Mina: "Täna tuleb soe ilm!" Karl: "Tahan ka näha." Ronib lauale, vaatab aknast välja ja teatab: "Tulebki soe, 37- 9." :D   29. juuni

‎"Emme, vaheta käiku ka!", "Emme, hoia kahe käega roolist kinni!", "Pane käsipidur ka peale!" "Emme, minul ei olegi rooli ju!", "Mina tahan ka ise parkida!" Ja nii iga jumala päev :D   28. mai

Tänane avastus: "Oi emme, sul on varbad!" :D 11. mai

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...