06 oktoober 2010

Millest kõik algas.

Algas kõik sellest, et ma otsustasin teise lapse saada. Kui ma siis 2008 aasta septembrist koduseks jäin oli aeg oma varrastelt ja lõngadelt tolmukiht maha puhuda. Varem suutsin ma esimeste külmade saabudes ühe sokipaari või kindad tüdrukule kududa ja see oli kõik. Nüüd on lood muutunud ja ma otsin pidevalt  miskit uut ja huvitavat. Panen siia mõned oma esimestest ajadest üles.
                                                
***
See beebikampsun oligi esimeseks proovitööks. Varrukad oleks ju võinud veidi lühemad olla aga muidu oli täitsa armas kampsik.


***

Esimene asi, mida julgesin endale teha oli see tuunika. Siiani proovisin lihtsamate (väiksemate) asjadega hakkama saada. Praeguseks elab see tuunika aga juba uut elu mummukotina :)


***

 Poja jänkudega vest. Esimene kahevärviline kudum. Muster sai kusagilt netist leitud fotolt maha loetud.


***

Kuna tellitud lõnga asemel saabus pakiga hoopis miskit muud ja minu laiskus ei lasknud valesid lõngasid ka tagasi saata, heegeldasin ma oma esimese salli. Loomulikult jäi see kappi seisma ja kandma ei hakanud seda keegi. 



Tänaseks katab see mu magamistoas lambikuplit.:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...